הוצאה לפועל אזור אישי תשלום חובות הסדרים והנחות

הוצאה לפועל אזור אישי תשלום חובות הסדרים והנחות הסדרים והנחות מידע אישי הנחה של לפחות 40%

בישראל ניתן לגבות חוב כספי באמצעות המרכז הארצי לגביית קנסות או באמצעות אחת מיחידות רשות האכיפה והגבייה. חייבים אז משלמים. כל המידע אודות הוצאה לפועל אזור אישי תשלום חובות הסדרים והנחות הסדרים והנחות מידע אישי הנחה של לפחות 40%. 

האם אפשר לקבל הנחה בתשלומים הוצאה לפועל אזור אישי תשלום חובות הסדרים

בימים אלו יצא לדרך מבצע של רשות האכיפה והגבייה. מה המטרה?. סיום מזורז של עשרות אלפי תיקי הוצאה לפועל בהנחות משמעותיות של לפחות 40% מגובה החובות. בונוס נוסף לחייבים היא האפשרות לפריסה נרחבות ותשלומים נוחים. מה יוצא מזה למי שחייב ויש לו תיק?. אפשרות לסגור את התיק ולהסיר עיקולים.

 תשלום החוב וסגירת התיק הם נדבך חשוב בהתנהלות פיננסית נכונה ותקינה של הציבור. הוא מאפשר לפתוח דף חדש בכל מה שקשור לתקינות חשבון הבנק שלכם ובטח לגבי תעודת זהות בנקאית. אגב גם דוח BDI חינם שתוכלו להפיק ייסע לכם מול המוסדות

עוד באתר מספר טלפון לבירור צו עיכוב יציאה מהארץ

הוצאה לפועל אזור אישי תשלום חובות הסדרים והנחות

הוצאה לפועל אזור אישי תשלום חובות הסדרים והנחות

עד מתי אפשר לשלם חוב בהוצאה לפועל ולקבל הנחות והסדרי תשלומים? 

 מבצע הנחות הגבייה יימשך כשלושה חודשים – מיום 1.7.22 עד ליום 22.9.22.בין הנושים הגדולים, אשר כבר הסכימו להירתם, לטובת ציבור החייבים בישראל ולהשתתף בו, כלולות החברות: בזק, ישראכרט, מקס איט אשראים, מנורה, איי די אי ביטוח ישיר, תנובה, זאפ גרופ ועוד.

מה טלפון של רשות האכיפה והגבייה שירות לקוחות 

35592* או 073-2055000
בימים ראשון עד חמישי בשעות: 08:00-18:00.
ובערבי חג בשעות: 08:00-12:30.

איך נכנסים לחשבון האישי שלי בהוצאה לפועל ומקבלים מידע על סטטוס תיק 

ראשית עליכם לדעת מה מטרת הכניסה לתיק האישי. ישנן מספר אפשרויות. בדומה לכניסה לחשבון הבנק שלכרם או אפליקציה ואפילו שירותי הממשלה ברשת, האזור האישי רשות האכיפה והגבייה מאפשר לחסוך זמן וטרחה שבהתייצבות בלשכה ועשוי לקצר את זמן הטיפול בבקשות ובהליכים.

לזוכים וחייבים ללא ייצוג עורך דין אזור אישי חדש רשות האכיפה והגבייה 

האזור האישי החדש מאפשר לכם להתעדכן בזמן הנוח לכם בנתוני התיקים בהוצאה לפועל, לצפות בבקשות שהוקלדו, החלטות רשם, דף חשבון בתיק ועוד. אם טרם נרשמתם עליכם לבצע רישום בצורה פשוטה ומהירה, בדומה לאתר שרותי הממשלה. 

 

כניסה לאתר האישי של רשות האכיפה והגבייה 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *