דיסקונט הטבות עמלות 2022 : הכירו את התנאים לשנה החדשה בבנק

דיסקונט הטבות עמלות 2022 : הכירו את התנאים החדשים עליהם הכריז הבנק

עולם הבנקאות הישראלי נערך לקראת התחרות העזה הצפויה מול הבנק הדיגיטלי. במרומז או בקריצה, הבנקים יוצאים למסעות פרסום, גיוס לקוחות וצ'ופרים חשובים ללקוחות עם חשבון קיים. דיסקונט הטבות עמלות 2022 : הכירו את התנאים החדשים עליהם הכריז הבנק. 

דיסקונט הטבות עמלות 2022

דיסקונט הטבות עמלות 2022

פחות ריבית על האוברדרפט בבנק דיסקונט 

לפי הודעת הדובר, בנק דיסקונט יוצא במהלך תחרותי פורץ דרך המטפל באחד הנושאים המטרידים ביותר את הלקוחות. מדובר בצמצום עלויות המינוס בחשבון העובר ושב.  עלות זו מחושבת באופן יומי. בכל יום בסוף יום העסקים, הבנק בודק את החשבון שלנו. אם החשבון במינוס הוא מחויב בריבית של יום. אחוז הריבית נקבע לפי מדרגת המינוס. בעבר נקראה פעולה זו מספרי ריבית. ההטבות ללקוחות : 

  • ביטול ריבית החובה בחשבון העו"ש (אוברדראפט ) עד לסכום של 2,000 שח לבעלי מסגרת אשראי.
  • הפחתת ריביות על יתרות חובה בעו"ש מעל 2,000 שח לבעלי מסגרת אשראי.

עוד באתר – כניסה לחשבון בנק דיסקונט

עמלת הקצאת אשראי דיסקונט הטבות הנחות לבעלי חשבון 

מהלך הנוכחי של הבנק כולל הפחתת עמלות באחד התחומים הרוויחים בתחום הבנקאות בישראל – עמלות ביצוע. ההטבה ללקוחות הבנק כוללת : 

  • הפחתה של יותר מ-50%  בעמלת הקצאת האשראי הרבעונית ל-10 שקלים. על פי דובר הבנק, מדובר בסכום הנמוך ביותר מבין חמשת הבנקים הגדולים. 

כלים לבעלי חשבון באפליקציה ובאתר בנק דיסקונט 

אם אני מביט קדימה לחצי השנה הקרובה, הריי מי שיפתח חשבון בבנק הדיגיטלי ייחשף למתודולוגיה בנקאית שונה מהמוכר בארץ. הבנקים החדשים, הדיגיטליים, מתרכזים ביצירת פתרונות באמצעות בינה מלאכותית. הקניית כלים לבעל חשבון באתר האינטרנט וחשיבה כמנהל חשבון ולא רק כבנק. 

לכן ההודעה על הרחבת מגוון הכלים ללקוחות הבנק אינה מפתיעה אותי. בהודעה היום מתוארים הכלים החדשים של שהבנק מעמיד לרשות הלקוחות. מדובר חבילה של כלים מתקדמים שיסייעו ללקוחות בהתנהלות פיננסית נבונה ובצמצום השימוש באוברדראפט. הם כוללים בין היתר 

  • הודעת SMS המעדכנת את הלקוחות על כניסה למינוס לבקשת הלקוח, ללא עלות.
  • תובנות אישיות באפליקציה להתנהלות פיננסית נבונה והימנעות מכניסה למינוס.
  • חיבור מבוסס בנקאות פתוחה לשירות של חברת פינטק, המסייע להימנע מתשלום ריביות מיותרות
    על האוברדראפט.

אשראי לציבור הלוואות של הבנק נכון ל 2022 רבעון 2

האשראי לציבור נטו – הסתכם ביום 30 ביוני 2022 בסך של 465,232 מיליון ש"ח לעומת  156,213 מיליון ש"ח בסוף שנת 2021 וגידול של 8.14 מיליארד ש"ח בהשוואה לאשראי נטו בסוף הרבעון הראשון של 2022 .גידול זה משקף עליה של %1.9 באשראי לציבור נטו מתחילת השנה ועליה של %7.6 ברבעון השני של השנה.

מנכל" בנק דיסקונט על מהלך ההטבות ללקוחות 

אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט: "המהלך לצמצום עלויות הלקוחות על השימוש באוברדראפט, ובראשו ביטול הריבית על המינוס עד לסכום של 000,2 ,₪ מהווה מהלך ראשון בסידרת צעדים מתוכננים, המתמקדים במענה לדברים שמטרידים את הלקוחות שלנו יותר מכל. דיסקונט שם לעצמו למטרה להיות הבנק הטוב ביותר ללקוחותיו ולייצר תחרות אמיתית במערכת הבנקאית והצעדים שאנו מציגים היום הם עוד נקודת ציון משמעותית בדרך זו".

הערות: המהלכים מתייחסים לחשבונות שקליים פרטיים, בהתאם לתנאי החשבון. אי-עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. במקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המופיע בכתבה לבין מדיניות הבנק, הנחיות המוסד הבנקאי יגברו.