בדיקת כפל ביטוחי בריאות הר הביטוח

בדיקת כפל ביטוחי בריאות הר הביטוח

לאחר הצלחת תאר הר הכסף לאיתור כספים אבודים והאפשרות למצוא חסכון אבוד חינם לפי תעודת זהות בבנקים או חברות ביטוח השיק משרד האוצר את אתר הר הביטוח המאפשר בדיקת כפל ביטוחי בריאות וביטוח חיים .  

בדיקת כפל ביטוחי בריאות הר הביטוח

בדיקת כפל ביטוחי בריאות הר הביטוח

בכתבה זו מדריך מפורט למציאה איתור וטיפול בכפל ביטוחים 

בדיקת כפל ביטוחי בריאות הר הביטוח

המספרים נחשפים כמה ביטוח כפול יש למבוטחים במדינת ישראל ?  המספר גדול מאד . כ 6.5 מליון כפל ביטוחים כך מסר משרד האוצר ב 2018 . רשות שוק ההון הציגה נתונים כי 22% מכפל ביטוחים נובע מביטוח תאונות אישיות ו-14% בגין ביטוחי ניתוחים מהשקל הראשון.

במסגרת שנת פעילות של הר הביטוח בוצעו 2.2 מיליון שאילתות מצד מבוטחים שונים ונמצאו 6.5 מיליון כפילויות

כפל ביטוח בריאות בדיקת פוליסות בריאות 

אם במקרה של תאונות אישיות קל לבצע אבחנה איזו פוליסה יותר טובה ותמיד ניתן לרכוש פוליסה טובה יותר ככל שתנאי השוק והחיתום מאפשרים , הריי שבדיקת ביטוח בריאות היא קשה מאד. 

מאד קשה להשוות בין פוליסות ביטוח בריאות , שכן מאות פוליסות שווקו למבוטחים במהלך העשורים האחרונים ויש בין הפוליסות הבדלים שיכולים לחרוץ גורלות של חיים או מוות. 

לכן לפני ביטול ביטוח בריאות יש לבדוק היטב אלו סעיפים מתחבאים בכל פוליסה ואילו יתרונות יש לה מבחינת המבוטח . 

בשנים האחרונות הונפקו פוליסות ביטוחי בריאות נחותות ביחס לביטוחי הבריאות אשר שווקו קודם לכן ובמקרה של ביטוח בריאות עם פיצוי על ניתוחים 

כפל ביטוח חיים האם זה תקין 

כפל ביטוח חיים הוא לא תמיד בעיה אלא יתרון . בעולם הפיננסי של היום סוכן הביטוח נדרש לבצע תכנון פיננסי ולבדוק כמה ביטוח חיים אנחנו צריכים באמת . התשובה לשאלה נגזרת לרוב מזרם ההכנסות הנוכחי שאנו מייצרים. 

אם אדם מייצר הכנסה של 20,000 שח נטו , הוא בן 30 ויש לו 2 ילדים ואשה שתלויים בו יש להוון את ההכנסה לגיל 67 הוא גיל הפרישה שלו ולבדוק כמה ההכנסה הזו שווה בפועל . חלק מהמודלים לקוחים בחשבון גם עלייה בשכר ועלות נוספת של גידול ילדים ללא מפרנס ראשי.  

לגבי ביטוח חיים אין באמת כפל ביטוח אלא התאמה של סכומי הביטוח למחזור החיים של המבוטח לצרכיו ובעיקר לטעמו האישי . כמה כסף באמת הוא רוצה להשקיע בביטוח . 

הר הביטוח כפל ביטוחי בריאותהר הביטוח כפל ביטוחי בריאות

הר הביטוח כפל ביטוחי בריאות

בדיקת כפל ביטוחי בריאות הר הביטוח החדש בדיקת מהירה של כפל ביטוחים און ליין בדקו כמה כסף אפשר לחסוך בביטוח בריאות ביטוח חיים וכפל ביטוח תאונות אישיות