בנק לאומי צ'קים חוזרים

בנק לאומי צ'קים חוזרים בדיקה 

שיקים חוזרים הן אחת הבעיות הכאובות של המשק הישראלי . כאשר יש צ'קים לספקים חוזרים המשק נכנס לבעיה וכל מוסר התשלומים ויציבות המשק מתערערת. בכתבה זו בנק לאומי צ'קים חוזרים בדיקה 

אתר הבנקאות של ישראל מידע בנקאות פיננסים ריביות בנק ישראל בדיקת חשבון מוגבל 

 
בנק לאומי צ'קים חוזרים בדיקה 

בנק לאומי צ'קים חוזרים בדיקה

בנק לאומי צ'קים חוזרים

כמה כסף חוזר בצ'קים בכל שנה ? מסתבר שהמון כסף. בשנת 2018 חזרו שיקים בהיקף של 40 מיליארד שקל
ונרשם גידול של 6% בסכומי הצ'קים החוזרים בסך הכל קיימים בישראל כמעט חצי מליון חשבונות מוגבלים ולכן בעל עסק או אדם פרטי צריך לבדוק לפני קבלת השיק או מסירת הסחורה או השירות האם הצק הוא בר פרעון .  

כמו יתר הבנקים גם בנק לאומי מאפשר ללקוחותיו תשלום באמצעות שיקים ולכן יש לבדוק גם בנק לאומי צ'קים חוזרים באמצעות כלים שבנק ישראל מעמיד לרשות הציבור באתר או באמצעות מערכות מחשב ותוכנות לאיתור צקים חוזרים וחשבון מוגבל בבנק לאומי . 

בדיקת חשבון מוגבל בנק ישראל

בדיקת חשבון מוגבל בנק ישראל

איך בודקים צ'קים חוזרים בבנק לאומי 

לפי לחוק שיקים ללא כיסוי, תשמ"א1981 בעל חשבון שחזרו לו 10 שיקים יוגדר בתור חשבון מוגבל בבנק . בכל בנק לרבות בנק לאומי . ניתן לבצע בדיקת שיקים של בנק לאומי באמצעות בנק ישראל שיקים ללא כיסוי שלמעשה מציגה את החשבונות המוגבלים בבנקים .  חשבון מוגבל אינו רשאי למסור שיק. 

כדי לסייע לספקים ומקבלי תשלום אחרים להימנע מעוגמת נפש של קבלת תשלום באמצעות צק ללא כיסוי, מפרסם בנק ישראל רשימת מספרי החשבונות המוגבלים ואת מועד סיום ההגבלה, בציון פרטי הבנק והסניף שבו מתנהל החשבון.

בדיקת צ'ק חוזר בנק לאומי  

  1. כנסו לאתר בנק ישראל איתור חשבונות מוגבלים 
  2. קראו את פרטי הצק והקישו את הנתונים לפי ההנחיות 
  3. ניתן לבקש לפני מסירת סחורה או שירות לספק את פרטי החשבון שלו על מנת לבצע בדיקת צקים חוזרים בנק לאומי 
  4. הקישו מספר חשבון בבנק לאומי 
  5. הקישו מספר סניף בנק לאומי של מוסר השיק
  6. קוד בנק בן 2 ספרות , מספר בנק יש להקיש בחלק השמאלי של תיבת החיפוש
  7. לחצו על חפש חשבון מוגבל וגלו האם מדובר בשיק חוזר ( צ'ק חוזר ) 

בנק לאומי צ'קים חוזרים בדיקה מקיפה של צקים חוזרים ואיתור חשבון מוגבל שאינו רשאי למסור לך צק בשל הגבלה בחשבון פרטים מלאים על חשבון מוגבל בכל הבנקים.

בנוסף, ניתן לבדוק האם מדובר בחשבון מוגבל טרם קבלתו מידי המשלם. כיום ניתן להפיק אישורים ולהפיק מידע אודות נתוני אשראי, סטטוס BDI ועוד.