בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ

בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ

מדריך בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ באופן מהיר ומהימן . כיצד ניתן לבדוק האם יש נגדך צו עיכוב יציאה מישראל באמצעות אתר הבנקאות של ישראל

בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ שלבי הבדיקה

הבדיקה מתבצעת באמצעות כלים של רשות האוכלוסין וההגירה באמצעותה ניתן לבצע בדיקת עיכוב יציאה מהארץ באמצעות הטלפון. שימו לב שזמני ההמתנה יכולים להיות ארוכים בעיקר לפני תקופות שבהם נרשמת תנועה ערה של תיירים ישראלים לחול. ניתן ליצור קשר עם המוקד הנותן שירות בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ לפי תעודת זהות ופרטים נוספים לאימות זהות המבקש . שעות הפעילות של מוקד המידע המופעל על ידי משטרת הגבולות בימים ראשון עד חמישי בשעות 08:00-16:30.

מספר טלפון לבירור בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ

טלפון ישיר 3450* להמתין לקבלת מענה ממוקד השירות ולענות בצורה מדויקת על שאלות ההזדהות. חשוב לזכור שמשטרת הגבולות לא תמסור מידע למי שלא יענה בצורה נכונה על שאלות ההזדהות וכמובן תחת ההגבלות הבאות .

  • לא יימסר מידע על צו עיכוב יציאה מהארץ אלא רק לאדם עבורו מבוקש המידע  
  • המידע שיימסר על צו עיכוב יציאה הוא ממאגר צווי עיכוב המוגדרים כ"פתוחים לעיון הציבור" בלבד.

בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ באינטרנט

פעולה זו מורכבת יותר שכן היא דורשת רישום באתר מערכת ההזדהות הממשלתית . לאחר תהליך ההזדהות של אזרח ישראלי במערכת הוא מקבל שם משתמש וסיסמא לאתר ובכך הוא יכול לחסוך את ההמתנה לבירור צו עיכוב ויכול לגשת למאגר המידע של רשות ההגירה והאוכלוסין במשך כל שעות היממה בהם האתר פעיל . לביצוע רישום יש להצטייד במספר כרטיס אשראי לתהליך רישום מהיר לצורך אימות זהותכם בלבד. לא לתשלום שכן בירור צו עיכוב יציאה מהארץ ניתן ללא תשלום.