קוד הבנק הבינלאומי

קוד הבנק הבינלאומי

אתם גולשים באתר הבנקאות של ישראל bankim.info

קוד הבנק הבינלאומי

הבנקים בישראלים מזוהים באמצעות קוד בנק שנקרא גם סמל בנק ומספר בנק . הזיהוי הייחודי הזה מאפשר לבצע פעולות בין בנקים באמצעות מערכות בנקאיות ואתרי האינטרנט של הבנקים . גם לבנק הבינלאומי יש מספר בנק הנקרא קוד הבנק הבינלאומי

כניסה לחשבון בנק בינלאומי

כניסה לחשבון בנק בינלאומי צילום מסך אתר הבנק הבינלאומי 02/2018

קוד הבנק הבינלאומי 31

מספר בנק של הבנק הבינלאומי הראשון 31 וניתן לראות על מספרי צקים , ובעת ביצוע העברה בנקאית באינטרנט באמצעות חשבון בנק באינטרנט או אפליקציה לניהול חשבון של בנק בינלאומי יש לבחור את מספר 31 סמל בנק בינלאומי .

ההיסטוריה של הבנק הבינלאומי

לבנק הבינלאומי , סמל בנק 31 , יש היסטוריה מרתקת והיא שזורה בהיסטוריה של התפחות תחום הבנקאות בארץ ישראל ולאחר מכן בישראל. אלו לא רק הרכישות שבצע הבנק בשנים האחרונות כגון בנק אוצר החייל או בנק פאגי אלא אוסף הבנקים וקופות האשראי שפעלו בעבר ופעילותן מוזגו אל הבנק .  הבנק הבינלאומי הוקם בשנת 1972 בהחלטת שר האוצר המיתולוגי פנחס ספיר ולתוכו מוזגו בנק לסחר חוץ , בנק לייצוא ( מחלוצי הבנקאות בארץ ישראל נקרא בעבר בנק הופנונג ) בנק ארץ ישראל לתעשייה והבנק למלאכה שנוסד ב 1954 לאחר קום המדינה. לתוך פעילות הבנק מוזגו פעילות קופות אשראי כגון קופת הלוואה וחיסכון וקופות אגודת ישראל שלימים היו הבסיס להקמת בנק פאגי .

פניות הציבור בנק בינלאומי 

טלפון פניות הציבור בנק בינלאומי 03-5138700 ניתן לפנות גם באמצעות אתר בנק בינלאומי. ללקוחות המעוניינים ניתן לקבל ייעוץ אישי מכלכלן מומחה  או מעורך דין מומחה לדיני בנקאות . השירותים כרוכים בתשלום.

מניות הבנק למלאכה 

הבנק למלאכה הוקם בשנת 1954 במטרה להזרים לתעשייה הקלה ובינונית אשראי לפיתוח במדינת ישראל הצעירה. ההון הראשוני של הבנק הורכב בחלקו ממניות הבנק למלאכה שנמכרו לסוחרים ובעלי עניין ונשאה ריבית לפי סוג המניה . כיום אנשים רבים מוצאים מניות של הבנק למלאכה שיש להן ערך כספי שניתן לקבל את תמורתו . ניתן להסתייע באתר לקבלת החזר כספי ומימוש מניות הבנק למלאכה . השירות כרוך בתשלום . 

לחצו כאן צור קשר לפניה בנושא מניות הבנק למלאכה