בנק הפועלים ביאליק רמת גן

בנק הפועלים ביאליק רמת גן טלפונים שעות פתיחה מספר סניף 

סניפי הבנק מאבדים את מקומם לאפליקציות תשלומים כמו ביט ו paybox ואתרי אינטרנט של הבנקים. אולם הם טרם סיימו את תפקידם במערכת הבנקאות בארץ ובעולם . בכתבה זו בנק הפועלים ביאליק רמת גן טלפונים שעות פתיחה מספר סניף וטיפים לניהול חשבון 

בנק הפועלים ביאליק רמת גן טלפונים שעות פתיחה מספר סניף 

בנק הפועלים ביאליק רמת גן טלפונים שעות פתיחה מספר סניף

סניף פועלים ביאליק רמת גן 

 סניף 12 בנק הפועלים בע"מ רחוב ביאליק 32  
 טלפון סניף הפועלים ביאליק רמת גן  03-6752662 
מספר סניף ביאליק הפועלים 613  

הסניף נמצא בקרת מקום לעיריית רמת גן ולכיכר אורדע במרכז רחוב ביאליק של רמת גן. חניה ניתן למצוא בקרבת מקום בחניונים עירוניים או עם קצת מזל …..ברחוב עצמו יש להפעיל פנגו. 

טיפים לניהולך חשבון בנק בעולם דיגיטלי  

תחום הבנקאות הדיגיטלית נכנס לחיינו כמעט בבת אחת. הקדימו אתרי האינטרנט של הבנקים. גם כיום ניתן להיכנס לחשבון בנק הפועלים באמצעות המחשב האישי או באמצעות האתר הסלולרי של הבנק מבלי להוריד את האפליקציות. 

פיתוח הכלים הדיגיטליים של הבנקים הם פרי החלטה צופת עתיד. שותפים לה כל גורמי ההנהלה בבנק והיא מובלת על ידי אגף החדשנות של ואגף הפיתוח ומערכות המידע. 

לבנק הפועלים יש נוכחות חזקה בתחום אפליקציות התשלומים ואפילו מדובר על תשלומים באמצעותה בחנויות של רמי לוי . הביטוי תעביר לי בביט הפך כבר למטבע לשון. הנוחות של העברת כספים לאיש קשר מבלי להקיש את כל פרטי הבנק הפכה את העברת הכספים לנוחה וקלה. 

כך נחסוך בניהול חשבון בנק 

עיקר העלות בניהול חשבון בנק נובעת מתשלום עבור עמלות בנקאיות ותשלום ריבית חובה עבור המינוס בבנק . אלו המקומות לחסוך בהם מאות ולפעמים אלפי שקלים בשנה. 

חיסכון בעמלות בנק הפועלים 

כל פעולה כרוכה תשלום עמלה. חשוב לבדוק באיזה מסלול עמלות אתם נמצאים , האם מותאם לאופי הצרכנות הבנקאית שלכם ולבקש מהפקיד שיתאים לכם מסלול עמלות זול ביחס למה שאתם משלמים היום. כך ניתן לחסוך לא פחות ממאות שקלים בשנה. 

חיסכון ריביות מינוס 

הכי פשוט היה לכתוב לגולש שלא להיכנס למינוס או ליתרת חובה בחשבון עובר ושב. בחיים זה הרבה יותר מורכב. לכן חשוב שכל אחד יכיר את ההוצאות שלו במהלך החודש ויכוון את יום ביצוע תשלום החיובים בכרטיסי האשראי ביחס ליום קבלת השכר. 

גם ביצוע תשלומי חשמל מים וטלפון במועדים נוחים מבחינת תזרים התשלומים יחסכו לכם ימי ריבית מיותרים.