טיפים לניהול חשבון בנק

טיפים לניהול חשבון בנק 

מאת צוות אתר בנקים  – האתר האובייקטיבי לבנקאות

ניהול חשבן בנק והון אישי כבר לא פשוטים כמו בעבר.  לעיתים אנשים מנהלים חשבון בנק או תכנית חיסכון שלא רק שאינה נושאת ריבית אלא שתשלום דמי הניהול והמשמורת מקצצים את היתרה בחשבון.

צוות אתר בנקים הכולל כלכלנים ויועצים פיננסיים רכז עבורכם טיפים מרכזיים לניהול חשבון בנק והון אישי. טיפים נכונים ללקוחות כל הבנקים . אז בואו נתחיל !

  1. הרשמה לאתר האינטרנט של הבנק  –  לבדוק לפחות אחת לשבוע חובה להרשם לאתר האינטרנט של הבנק ולהוריד אפליקציה . המידע הזמין נמצא מול העיניים . מעורבות של הלקוח בניהול חשבון הבנק תביא להתמקצעות שלו בניהול הכסף ולמודעות מצבו הפיננסי בכל עת.  הוא יצבור ניסיון בניהול הכסף או החובות ויידע להפיק ממנו יותר
  2. עמלות מיותרות – הבנקים מחויבים להתאים לכל לקוח מסלול עמלות אופטימלי .  חיסכון בעמלות יכול להוביל לחיסכון של מאות שקלים בשנה לכל חשבון בנק .  כסף נטו חיסכון בניהול חשבון בנק .
  3. דמי ניהול דמי משמורת דמי אני לא מבין מה זה   – הבנקים גובים דמי ניהול בכל פעם שצצה שורה בנקאית. זה מסתכם בעוד סכום לא מבוטל ובמציאות של ימנו הכל נתון למשא ומתן ולהנחות.  מאת שקלים בשנה של חיסכון נטו כסף לחשבון הבנק שלכם. כאשר יועץ פיננסי מנוסה בודק את דפי הבנק הוא יאתר את ההוצאות המיותרות בגין ניהול חשבון וידע לדרוש מהבנק החזר דמי ניהול.
  4. ריבית על יתרה ותוכניות חיסכון – יש לכם תכנית חיסכון בבנק  ? מעולה הבנק מת עליכם . הוא גובה מכם דמי ניהול דמי משמורת דמי משהו נוסף ונותן לכם ריבית אפסית על החיסכון רק כי הוא יכול ורק כי בנק ישראל מרשה לו .  מסקנה – יש לכם חיסכון בבנק בדקו היטב אלטרנטיבות בבנקים אחרים או בחברות הביטוח ובדקו את הסיכון והסיכוי לקבל ריבית על הכסף. כי במצב הנוכחי רק הבנק נהנה !
  5. תכנון פיננסי אישי – הצבת מטרות , בחינת המקורות והקניית כלים לחתירה למטרות כלכליות עם תכנית כלכלית אישית היא תנאי בסיסי להוציא 100% מההון האישי , מהשכר האישי  , החיסכון הפנסיוני ומחשבון הבנק שלך.  התנהלות ללא תכנית גורמת להפסדים מיותרים ואכזבות כלכליות .

ייעוץ פיננסי אישי מכלכלנים מוסמכים בעלי ניסיון רב שווה לך הון -משאירים פרטים ומקבלים שיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות . בנקים – אתר הבנקאות של ישראל bankim.info

 

[si-contact-form form='1']