בנקים בנס ציונה טלפונים שעות פעילות

בנקים בנס ציונה

קוד בנק שם בנק קוד סניף בנק כתובת סניף בנק  טלפון בסניף גישה לנכים יום בו הסניף סגור
10 בנק לאומי לישראל בע"מ 933 רוטשילד – פינת ויצמן 03-9545522 לא יום א
11 בנק דיסקונט לישראל בע"מ 117 ויצמן 31 08-9388333 לא יום א
12 בנק הפועלים בע"מ 636 הבנים 1 08-9383119 לא יום ו
20 בנק מזרחי טפחות בע"מ 511 הבנים 5 076-8041110 כן יום ו

טיפים חשובים על בנקים בנס ציונה וניהול חשבון הבנק שלכם

כדאי ורצוי לפתוח חשבון אינטרנט לגלישה ובדיקת חשבון הבנק שלכם באמצעות האתר. ניהול חשבון הבנק וצפייה בנתונים מאפשרת חיסכון משמעותי בעמלות בנקים שאתם משלמים וחיסכון בהוצאות מיותרות שנגבות מכם בהוראות קבע או כרטיסי אשראי . אינטרנט שווה כסף !  

בנקים בנס ציונה שעות פעילות

בנקים בנס ציונה שעות פעילות

עמלות בנקים בנק ישראל

חייב את הבנקים להתאים לכל לקוח מסלולי עמלות. במקביל לצעדים אחרים שנועדו להגדיל את התחרות בין הבנקים ולהקטין את הוצאת משקי הבית על ניהול חשבון בנק , כל צרכן זכאי לבחור מסלול עמלות אופטימלי הכולל סל פעולות בסיסי עבור עמלה ידועה מראש . בדקו עם הפקיד בבנק איזה מסלול עמלות הוא הטוב ביותר עבורכם וחסכו מאות שקלים בשנה  ! 

בנקים נס ציונה

הבנקים פועלים במרכז נס ציונה ברחוב ויצמן וברחוב הבנים בסמיכות של כ 100 מטר האחד מהשני. אם את עובדים עם מספר סניפי בנק זה מאד נח ! 

בנק לאומי נס ציונה שעות פעילות 

נמצא ברחוב ויצמן מספר . חניה נוחה ברחובות הסמוכים באמצעות אפליקציית חניה או מטבעות שניתן לשלשל למדחן . מרבית החניה היא בכחול לבן. 

בנק דיסקונט בנס ציונה

סמוך לבנק לאומי ברחוב ויצמן בעיר. לסניף בנק דיסקונט בנס ציונה מבנה מעניין והוא כולל 2 קומות
בנק הפועלים נס ציונה

 הסניף נמצא ביציאה הצםונית מהעיר לכיוון ראשון לציון . חניה מעטה קיימת במתחם הבנק וחניה עירונית סמוכה מאפשרת חניה נוספת. הסניף מצוי בשכנות לסניף הדואר המרכזי של נס ציונה
בנק מזרחי נס ציונה

מבנה הבנק שוכן במבנה ההיסטורי של הסתדרות העובדים הכללית ליד בית הקפה הסמוך השוכן בלשכת המס של ההסתדרות לשעבר. סניף מרווח עם מקומות חניה בסמוך או מאחורי סניף הבנק

הבנק הדיגיטלי הסניפים באינטרנט 

בשנת 2019 קבל רישיון הפעלה הבנק הדיגיטלי הראשון בישראל. לצד פעילות פפר בנק לאומי ואפליקציות לתשלומים שכובשות את ישראל ומשמשות אף לתשלום שכירות , אנו רואים מגמה של סגירת סניפי בנק וישראל . בנס ציונה הבנקים המרכזיים טרם סגרו סניפים ובכביש המרכזי של המושבה עדיין נמצא למצוא סניפי בנק כמו בתמונות משנות התשעים.