הבנק למלאכה מניות החזר כספי

הבנק למלאכה מניות החזר כספי

החזר כספי על מניות הבנק למלאכה   צרו קשר עם אתר הבנקים של ישראל         

בשנת 2019 עדיין ניתן לקבל החזר כספי יפה על מניות הבנק למלאכה . אם מצאתם מניות של בנק מלאכה ואתם ניתן לקבל החזר כספי ניכר גם ללא צוואה או צו ירושה ! 

הבנק למלאכה מניות החזר כספי על מניות ישנות 

הבנק למלאכה נוסד ב 1954 במטרה לסייע לבעלי מלאכה בקבלת אשראי ולפתח את התעשייה הקלה. בעת שנוסד הבנק רכשו בעלי מלאכה ואנשים מהציבור הרחב מניות בכורה של הבנק. באתר בנקים !  נצבר ניסיון רב בפניה על פי תקנות בנק ישראל ובמימוש מניות הבנק . הבנק נקרא בנק המלאכה בע"מ ( נקרא גם פיבי למלאכה  , F.I.B.I. LEMELACHA LTD)0. הבנק לקח חלק בהקמת התעשייה הבינונית והקטנה החל משנות העשרים מגוף שנקרא מרכזי בעלי המלאכה בתל אביב והיווה גרעין להקמת הבנק. 

מנייית הבנק למלאכה

מניות הבנק למלאכה | הבנק למלאכה סייע רבות לבעלי המלאכה ובתי החרושת הקטנים במטרה לספק תעסוקה ולפתח את המשק בשנות החמישים והששים . בנוסף ספק הבנק סדנאות והעשרה מקצועית ליזמים. בשנת 2002 רכש בנק הבינלאומי את הבנק למלאכה. במהלך שנת 2012 סייענו באמצעות שירותי האתר לכעשרים מחזיקי מניות לקבלם את כספם , שהיה מושקע במניות בכורה של הבנק למלאכה את כספם בחזרה . מניות הבנק למלאכה שמתגלים על ידי יורשים או בעלים ניתנות להמרה לאחר חישוב שווי המניה. למימוש מניות הבנק למלאכה צרו קשר עם אתר בנקים. למניות הבנק למלאכה שווי כלכלי אותו לקבל לידכם. השירות בתשלום.

הבנק למלאכה מניה[si-contact-form form='1']

 

 

 

 

 

 

איתור חשבונות ומניות בכל הבנקים בישראל  | איתור פוליסות בחברות ביטוח  | איתור קרנות פנסיה | 

 

ריבית בנק ישראל 2019  *  חוק המזומן 2019